Українська організація захисту споживачів послуг (УЗСП)

Українська організація захисту споживачів послуг (УЗСП) не байдужа до сучасних громадян, які зацікавлені купувати тільки якісні товари, та отримувати якісне обслуговування.

На сьогоднішній день майже усі вибагливі громадяни, знають, що можна звертатись у УЗСП для отримання авторитетної, кваліфікованої консультації з різних питань. Це допомагає захищати власні права. Українська організація захисту споживачів послуг (УЗСП)  https://www.uzsp.com.ua/uk  високий професіоналізм власних працівників, відповідає за їх оперативну роботу на добробут суспільства. Кожен громадянин нашої країни щодня робить покупки і користується послугами.

Українська організація захисту споживачів послуг (УЗСП)

Але, нажаль, дуже часто трапляється так, що продавець або представник сфери послуг і споживач не чують один одного. Це трапляється занадто часто. Тому організація захисту споживачів направляє свою діяльність на те, щоб споживач и підприємець залишились задоволеними.

Згідно з законами економічних показників для розвитку кожної держави важливо розуміти, що споживач – це основний механізм в надійній економічній структурі. Організація веде свою діяльність для того, щоб захищати права та інтереси громадян як споживачів, а також покращити умови и якість їхнього життя, ставлячи в пріоритет права людини. Важливим також є вдосконалення чинного законодавства в цій сфері, просування інтересів споживчої спільноти, забезпечення доступу кожного споживача до якісних та безпечних товарів, робіт і послуг.

Кожен громадянин має право розвивати свої знання, а також ефективно відстоювати свої законні права. Організація захисту споживачів створює соціальну рекламу в інтересах споживачів, зміцнює потенціал громадських об’єднань, створює партнерські відносини з організаціями Европейського Союзу.

Споживачі повинні знати про свої права та про можливості отримання компенсацій у випадках, коли їх права були порушені, а також своєчасно отримувати інформацію стосовно якості продукції.

Закон України містить статтю 22 «Про захист прав споживачів», в якому є положення про направлення заяв споживачів, неурядових організацій і державних органів безпосередньо до судів. Згідно з практикою, є багато рішень, які приймаються на користь споживачів.

Загрузка...

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Яндекс.Метрика